Klachtenbehandeling

Bij onze kliniek staat uw tevredenheid, veiligheid en vertrouwen centraal. We doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of dat u zorgen heeft na een behandeling.

Laat het ons vooral weten, we nemen elke melding serieus.

Bespreek uw klacht met ons

Heeft u een klacht, vraag of opmerking? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen voor een persoonlijk gesprek. We luisteren naar uw verhaal en kijken graag samen naar een passende oplossing. U kunt ons telefonisch bereiken of via e-mail, whatsapp of een andere manier die voor u prettig is.

Liever een onafhankelijke partij inschakelen?

Wilt u uw ervaring liever delen met een externe, onafhankelijke partij? Dan kunt u terecht bij SoloPartners. Zij zijn onze erkende externe klachtenfunctionaris en bieden een neutrale, vertrouwelijke omgeving om uw klacht te bespreken. U kut ze telefonisch bereiken via 085 – 201 0140 of via hun website.

Wat kunt u van ons verwachten?

Wij vinden open communicatie belangrijk en streven naar een snelle, zorgvuldige afhandeling van elke klacht. Samen zorgen we voor een veilige en professionele zorg omgeving waarin u zich gehoord voelt.